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Starbucks big rival in China



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https://fortunedotcom.files.wordpress.com/2018/04/starbucks-apologizes-arrest.jpg

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http://www.luckincoffee.com/




Starbucks big rival in China just announced plans to go public in the United States.

中国におけるスターバックスの大きなライバルはアメリカにおいて活動することを公表した。

 

Beijing-based Luckin Coffee said in a filing Monday night that it wants to sell shares on the New York Stock Exchange as part of its ambitious expansion plans.

 

北京をベースとしているLuchin Coffeeは、月曜の夜、文書内で、野心的な拡大プランの一部として、ニューヨーク証券取引所にシェアを売却したいと述べた。

 

 

Despite being barely 18 months old, Luckin has opened more than 2,300 outlets across China and plans to open another 2,500 by the end of this year. If that happens, the company will oust Starbucks (SBUX) as China's biggest coffee chain.

 

およそ18か月しか経過していないのにも関わらず、Luckinは中国に2,300店舗以上ものアウトレットをオープンした。もしそれが起きるとなると、Luckinは中国における最大のコーヒーチェーンとしてスターバックスを失脚させるであろう。

 

 

Luckin has not said how much it plans to raise or when its initial public offering is likely to happen, but the firm has previously raised hundreds of millions dollars from big international investors including Blackrock (BKCC). Following the company's most recent fundraising in April, it was valued at about $2.9 billion.

 

Luckinはどのくらい成長のプランがあるのか、いつ株式公開が起こりうるのかはまだ述べてはいないが、その会社は過去にBlackrockを含む国際投資家から数百万ドルを得たのである。4月の資金調達に続き、それは約29億ドルと評価された。

 

 

The rapid of ascent of Luckin to challenge Starbucks shows how Chinese upstarts are increasingly rivaling Western brands in one of the world's top consumer markets.

 

Luckinの上昇志向に対するスターバックスの挑戦は、どのように中国の新興企業が世界のトップ消費市場の一つである欧米企業にますます匹敵しているということを示している。

 

 

Luckin said Monday it had been boosted by huge growth in coffee consumption in the world's second-biggest economy to more than 8.7 billion cups last year.

 

Luckinは月曜日に昨年87億杯以上ものカップ数で、世界第二位の経済産業としてコーヒー消費量の大きな成長により、勢いを押し上げている。

 

 

While both Starbucks and Luckin serve coffee, the similarities largely end there. Unlike Starbucks' trademark coffee shops, most of Luckin's outlets are tiny booths in out-of-the-way spots that take orders online for both delivery and pickup.

 

スターバックスLuckinも大きく似通ったコーヒーを提供している。スターバックスのコーヒーショップとしてのトレードマーク、売りとは異なり、大多数のLuckinのアウトレットはデリバリーもピックアップもできるオンラインのオーダーテイクスタイルで、一画のとても小さなブースにある。

 

 

More important, Luckin has placed technology at the heart of its business from the start. Its outlets don't accept cash, instead customers can only pay through the Luckin app, which offers loyalty bonuses.

 

最も重要なこととして、Luckinは始まりからテクノロジーをビジネスの中心に据えてきた。アウトレットは現金を受け付けず、代わりに消費者はロイヤルティーボーナスを提供する、Luckinのアプリを通して支払いができる。

 

 

China is Starbucks' second biggest market after the United States. With around 3,000 stores across the country, it's still bigger than Luckin. Starbucks plans to more than double that number by the end of 2022.

 

中国はアメリカの次の第二位のスターバックスのマーケットを持つ。国内におよそ3,000店舗あり、Luckinよりもまだ大きい。スターバックス2022年の終わりまでに店舗数を二倍以上にする計画がある。

 

 

Luckin still faces long-term challenges. The company's filing with the US Securities and Exchange Commission revealed that it lost more than $240 million last year. Luckin said it could continue to lose money for the "forseeable future."

 

Luckinはまだ長期にわたる挑戦に直面している。米国証券取引委員会に提出した結果、同社は昨年24000万ドル以上を失ったことを明らかにした。Luckinはお金の継続的な損失は“予測されうる未来”であると述べた。

 

 


edition.cnn.com

 


www.luckincoffee.com